Vem är du? Presentera dig här!

-Diskutera gärna andra saker här också!
Johan Persson
Heavy Warbeast
Fraktion: Protectorate of Menoth
Namn?: Johan Persson
Stad: Halmstad

Vem är du? Presentera dig här!

Post by Johan Persson » 29 Apr 2010, 12:00

Namn: Johan Persson
Alias: Testuser
Fraction: Khador & Legion

Glad Khador/Leigonspelare som är född -80!
Jag är den ända inom min spelargrupp som aldrig spelat Figurspel innan och än så länge går det ju ganska hyffsat :)
Gått från att inte pyssla med sånt här till att älska det och vilja spela varje dag!

Jobbar som Datortekniker på Högskolan I Halmstad, och förutom Warmachine/Hordes så håller jag på med en hel del datorer även som hobby.
Hide until dawn and attack in the twilight,
Shake them awake with the thunder of guns
Christian Nordin
Warlock
Fraktion: Legion of Everblight
Namn?: Christian Nordin
Stad: Lund

Re: Vem är du? Presentera dig här!

Post by Christian Nordin » 29 Apr 2010, 12:49

Namn: Christian Aas
Alias: Kryddan
Fraction: Protectorate of Menoth

Jag är yngre än Johan. Med ett helt år (somliga skulle säga 1-2 månader) men jag säger ett helt år! Jag är född -81 och har hållt på med figurspel sedan man var en liten knatte. Har spenderat många år med att vara en GW-fanboy tills Kristoffer öppnade upp mina ögon för Warmachine/Hordes och jag är numera en PP-fanboy istället.

När jag inte gör armélistor eller försöker undvika att måla så pluggar jag juridik i Lund.
Turneringsmatcher 2015: 29-14
Absylonia2: 6-1
Bethayne: 3-5
Lylyth3: 1-1
Lylyth2: 7-2
Saeryn: 2-0
Vayl2: 1-0
Vayl1: 9-5
Gil
Gun Mage
Fraktion: Khador
Namn?: Gil Surepi
Stad: Roskilde

Post by Gil » 30 Apr 2010, 01:25

Namn: Gil Surepi
Alias: Gil
Stad: Malmø
Fraction: Khador

Startede med GW spil i ´99 og har arbejdet i Fanatic butikken i København samt for GW i Nottingham på kontoret.

Har spillet PP siden ´08 og elsker det.

Arbejder i sikkerhedsindustrien, men overvejer at gå tilbage til figurspils butik.
Konge af Lund
SydCon mester
Pressganger