Aktuellt datum och tid: 18 okt 2018, 06:30

Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: [SÅLT] Everblight, mestadels omålat
InläggPostat: 15 nov 2013, 19:28 
Grunt

Fraktion: Mercenaries
Namn: Niklas
Stad: Tvååker
Hejsan. Jag har länge lurkat här på forumet, mest i figurer-som-nästan-inte-finns tråden men det var först nu som jag hade någonting jag behövde posta, så det fick bli en sen registrering.

Figurspelsmässigt så är jag främst varit aktiv inom 40k och några av er har säkert träffat mig i det sammanhanget. Är medlem i TOK sedan snart tio år tillbaka.

För ett tag sedan försökte jag och en kamrat att få igång Warmachine och Hordes spel i Varberg, men det tog aldrig fart och nu sitter jag här med en mängd figurer från två faktioner som aldrig kommer få den uppmärksamhet de borde. Därav har jag bestämt mig för att göra mig av med den ena, för att göra plats i hyllan. Eventuellt kan den andra följa men jag är inte lika säker på om jag vill göra mig av med dem än. Det jag testspelat säger mig att jag trivs bättre med mina Mercenaries.

Figurerna det handlar om är;

1 Thagrosh the Messiah, Prophet of Everblight
1 Rhyas, Sigil of Everblight
1 Lylyth, Herald of Everblight(plast)
1 Raek
4 Stingers
1 Angelius
1 Scythean
1 Typhon
2 Carnivean(metal)
1 Carnivean(plast, inte limmad, osprayad)
4 Shredders(plast, inte limmad, osprayad)
5 Blighted Ogrun Warmongers
1 Blighted Ogrun Warmonger Chieftain
1 Succubus(metal, inte limmad, osprayad)
1 Naga Nightlurker(ej på bild, oöppnad)

Har även ett set med plasttokens och "armeboken." Kort till tillhörande figur ingår självklart.

Bild
Bild

Sprayat vitt med armypainter sprayfärg. Då det främst är metalfigurer det handlar om så bör det inte vara några svårigheter att tvätta bort om ni inte skulle vara nöjda. Jag har testmålat lite på två stingers, en raek och två carniveans i metall för att experimentera lite med färger, men då jag inte var nöjd med hur färgerna blev så la jag projektet åt sidan och tiden gick...

Nypris ligger på ca 2700;-(enligt figurspel.se samt thewarstore om artiklen inte fanns på figurspel) och då jag har ingen aning om vad begagnat priserna brukar ligga på så säger jag 2000;- för rubbet; bok, figurer och tokens. Tycker folk det är hutlöst av mig så får ni hojta till. Jag är inte direkt en van vandrare av den begagnade figurspelsmarknaden.

Är det ingen som vill ha det som en klump så är jag öppen för att bryta upp det i mindre bitar.

Jag står för eventuell transportkostnad och lovar och svär att jag kommer göra mitt bästa för att paketera så att det inte blir några transportskador men kan inte garantera att inget händer. Går det att ordna ett möte på spelkonvent eller liknande och genomföra bytet där så vore det fördelaktigt.

Jag har mobilnummer 070-5988627 om ni har frågor eller bara vill ha snabba svar.

Senast redigerad av Niklas 12 jan 2014, 02:23, redigerad totalt 2 gånger.

Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: [SÅLT]Everblight, mestadels omålat
InläggPostat: 16 nov 2013, 12:34 
Grunt

Fraktion: Mercenaries
Namn: Niklas
Stad: Tvååker
Sålt.

Tack för visat intresse!

Svara med citat  
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ]